Su di un livello |
De Angelis, Matteo (2008) The effect of adding features on product attractiveness: the role of product perceived congruity, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Direzione aziendale, 20 Ciclo. DOI 10.6092/unibo/amsdottorato/1159.
Leone, Maria Isabella (2008) Technology acquisition through licensing. Implications for firm strategy, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Direzione aziendale, 20 Ciclo.
Morricone, Serena (2008) The value relevance of intangible assets: a comparative study of the european adoption of International Accounting Standards, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Direzione aziendale, 20 Ciclo.
Valentini, Sara (2008) Customer Evolution in Sales Channel Migration, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Direzione aziendale, 20 Ciclo. DOI 10.6092/unibo/amsdottorato/1156.