Su di un livello |
Alinsunurin, Jason (2020) Essays in public service co-production: navigating participatory and involvement pathways in education governance, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Phd in management, 31 Ciclo. DOI 10.48676/unibo/amsdottorato/9276.
Cito, Maria Cristina (2015) Identity Changes and Consumer Behavior. How Becoming Parents Changes Our Consumption Choices, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in General management, 27 Ciclo. DOI 10.6092/unibo/amsdottorato/7139.
D'Assergio, Caterina (2021) How do Firms ask for Consumers’ Data Permission? The Value of Companies Data Practices., [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Phd in management, 32 Ciclo. DOI 10.48676/unibo/amsdottorato/9817.
Forti, Enrico (2010) Continuity and Change in New Products, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Direzione aziendale, 22 Ciclo.
Valentini, Sara (2008) Customer Evolution in Sales Channel Migration, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Direzione aziendale, 20 Ciclo. DOI 10.6092/unibo/amsdottorato/1156.
Vecchioni, Federica (2019) Exploring the Acquisition Process: The Role of Marketing Activities and Searching Behavior in Driving New Users Toward Acquisition, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in General management, 30 Ciclo. DOI 10.48676/unibo/amsdottorato/9080.
Zammit, Alessandra (2007) Time evolution of compromise effect: essays on the role of information availability, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Direzione aziendale, 19 Ciclo. DOI 10.6092/unibo/amsdottorato/436.