Su di un livello |
Compare, Christian (2023) The transformative potential of community engagement in higher education: an analysis of service-learning effects on students, communities, and institutions., [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Psychology, 35 Ciclo. DOI 10.48676/unibo/amsdottorato/11018.
Duzen Karatas, Aylin (2023) Youth psychosocial adjustment in the context of parental illness: risk and protective factors, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Psychology, 35 Ciclo.
Menabò, Laura (2023) The role of technology at school: new perspectives on distance education and cyberbullying, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Psychology, 35 Ciclo.
Proietti, Riccardo (2023) Hierarchical active inference for cognitive architectures, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Psychology, 35 Ciclo. DOI 10.48676/unibo/amsdottorato/10920.
Toscano, Ferdinando (2023) The dark and bright side of remote work: social isolation, concentration, and performance of remote workers, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Psychology, 35 Ciclo.
Trajkovic, Jelena (2023) Oscillatory mechanisms of conscious perception and attention, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Psychology, 35 Ciclo. DOI 10.48676/unibo/amsdottorato/10854.
Turrini, Sonia (2023) Induction of Hebbian associative plasticity through paired non-invasive brain stimulation of premotor-motor areas to elucidate the network's functional role, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Psychology, 35 Ciclo. DOI 10.48676/unibo/amsdottorato/10591.