Scorri la lista: Supervisore e Co-supervisore

Su di un livello
Esporta come [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Raggruppa per: Autore | Data di discussione | Ciclo | Nessun raggruppamento
Vai a: 2010 | 2014 | 2020 | 2023
Numero di documenti: 4.

2010

Pizzi, Gabriele (2010) The temporal pattern of customer satisfaction: a construal-level approach, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Direzione aziendale, 22 Ciclo.

2014

Petraityte, Lina (2014) Understanding the Combined Role of Internal and External Factors in New Service Development Process within the Professional Knowledge Intensive Business Service Firms, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in General management, 26 Ciclo. DOI 10.6092/unibo/amsdottorato/6583.

2020

Alinsunurin, Jason (2020) Essays in public service co-production: navigating participatory and involvement pathways in education governance, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Phd in management, 31 Ciclo. DOI 10.48676/unibo/amsdottorato/9276.

2023

Shukla, Yupal Sanatkumar (2023) Experimenting with the role of performance of hygiene and motivators on customer satisfaction: studying the temporal effect, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Management, 34 Ciclo. DOI 10.48676/unibo/amsdottorato/11024.

Questa lista e' stata generata il Fri Nov 29 20:39:01 2024 CET.
^