Su di un livello |
Bolzani, Daniela (2013) Internationalization intentions: micro-foundations and psychological distance perceptions in immigrant and non-immigrant entrepreneurs, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Direzione aziendale, 25 Ciclo. DOI 10.6092/unibo/amsdottorato/5541.
Falchetti, Denise (2018) The Novelty Journey in Evaluation Processes: The Role of Personal Traits, Social Factors and Idea Framing in Shaping Audience Preferences, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in General management, 29 Ciclo. DOI 10.6092/unibo/amsdottorato/8291.
Fini, Riccardo (2008) Do Academic and Private Entrepreneurs differ? An empirical analysis of the Micro-Foundation of Entrepreneurial Orientation, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Direzione aziendale, 20 Ciclo. DOI 10.6092/unibo/amsdottorato/1158.
Frigui, Soumaya (2016) The Ubiquitous Role of New Social Media Channels and Innovative Mobile Services: Are Consumers Ready?, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in General management, 27 Ciclo. DOI 10.6092/unibo/amsdottorato/7374.
Pizzi, Gabriele (2010) The temporal pattern of customer satisfaction: a construal-level approach, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Direzione aziendale, 22 Ciclo.
Rapezzi, Matilde (2024) Brand language in the social media marketplace, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Management, 35 Ciclo. DOI 10.48676/unibo/amsdottorato/11555.
Zaccone, Emanuela (2011) Audiovisivi e Social Networks: il testo e i modi dell'esperienza 2007-2010, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Studi teatrali e cinematografici, 23 Ciclo. DOI 10.6092/unibo/amsdottorato/3304.