Su di un livello |
Lodi, Michael (2020) Introducing Computational Thinking in K-12 Education: Historical, Epistemological, Pedagogical, Cognitive, and Affective Aspects, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Computer science and engineering, 32 Ciclo. DOI 10.6092/unibo/amsdottorato/9188.
Parisen Toldin, Paolo (2013) Implicit computational complexity and probabilistic classes, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Informatica, 25 Ciclo. DOI 10.6092/unibo/amsdottorato/5573.
Pellitta, Giulio (2014) Extending Implicit Computational Complexity and Abstract Machines to Languages with Control, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Informatica, 26 Ciclo. DOI 10.6092/unibo/amsdottorato/6558.
Sbaraglia, Marco (2023) Teaching informatics to novices: big ideas and the necessity of optimal guidance, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Computer science and engineering, 35 Ciclo. DOI 10.48676/unibo/amsdottorato/10914.