Su di un livello |
Colla, Vittoria (2022) Children’s socialization, involved parenting, and the construction of the family-school partnership in everyday family interactions: a study on parent-assisted homework as a morally dense educational arena, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Scienze pedagogiche, 34 Ciclo.
Lo Turco, Vanessa (2022) Formare competenze per gestire processi di Open Innovation. Uno studio di caso., [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Scienze pedagogiche, 34 Ciclo.
Nasi, Nicola (2022) Performing inclusion and exclusion in the peer group. Children's social organization and peer socializing practices in the classroom, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Scienze pedagogiche, 34 Ciclo.
Tutone, Lucilla (2022) Dalla continuita' alle transizioni: una ricerca-formazione nei servizi 0-6, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Scienze pedagogiche, 34 Ciclo. DOI 10.48676/unibo/amsdottorato/10300.