Su di un livello |
Bandecchi, Anna Elisa (2017) Il trasferimento delle conoscenze scientifiche per il miglioramento della resilienza in ambienti ad alto rischio idrogeologico, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Science, cognition and technology, 27 Ciclo. DOI 10.6092/unibo/amsdottorato/7825.
Berdini, Federica (2017) Korsgaard's Constitutivism Reframed: Elucidating Agency's Practical Normativity, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Science, cognition and technology, 27 Ciclo. DOI 10.6092/unibo/amsdottorato/8242.
Chakraborty, Anwesha (2017) Institutional Narratives and their Role in Communication of Science and Technology: a Study of Public Science Museums and Centres in India, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Science, cognition and technology, 29 Ciclo. DOI 10.6092/unibo/amsdottorato/7874.
Mantovani, Lorenzo (2017) Antropologia dei commons. Ambiente, storia e memoria nelle partecipanze agrarie emiliane, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Science, cognition and technology, 29 Ciclo. DOI 10.6092/unibo/amsdottorato/7862.
Nanni, Federico (2017) The Web as a Historical Corpus: Collecting, Analysing and Selecting Sources on the Recent Past of Academic Institutions, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Science, cognition and technology, 29 Ciclo. DOI 10.6092/unibo/amsdottorato/7848.
Rouyan, Anahita Elzbieta (2017) Shaping Public Discourses of Nature: Biological Mutation in the American Press, 1820-1945, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Science, cognition and technology, 29 Ciclo. DOI 10.6092/unibo/amsdottorato/7842.
Scerrati, Elisa (2017) From Amodal to Grounded to Hybrid Accounts of Knowledge: New Evidence from the Investigation of the Modality-Switch Effect, [Dissertation thesis], Alma Mater Studiorum Università di Bologna. Dottorato di ricerca in Science, cognition and technology, 29 Ciclo. DOI 10.6092/unibo/amsdottorato/7781.